Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հիերարխիկ կտտոց մերօրյա սիզիփոսներին

Հիերարխիկ կտտոց մերօրյա սիզիփոսներին
23.02.2018 | 01:00
Դիտվել է՝ 8166

Մեկնաբանություններ